Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Konferanse og gruppereiser til Aarhus

Trendy og pulserende storby med uforglemmelige opplevelser!

Bestill reise eller send oss en prisforespørsel

  • Gruppereise

    Prisen inkluderer båtreise tur/retur med SuperSpeed, 1 natt i dobbeltrom m/frokost. Gjelder kun for grupper på minimum 20 personer.

    Kontakt oss på telefon 815 00 860 eller send oss en prisforespørsel.

    Én natt fra 660,- per person
    Ring for å bestille
    815 00 860
    Ring for å bestille

  • Konferansepakke

    Konferansepakken inkluderer båtreise tur/retur med SuperSpeed, 1 natt i dobbeltrom m/frokost, lunsj med øl/mineralvann, kaffe og kake. 2-retters middag og møterom med isvann og frukt.

    Kontakt oss på telefon 815 00 860 eller send oss en prisforespørsel.

    En natt fra 1 990,- per person
    Ring for å bestille
    815 00 860
    Ring for å bestille

Aarhus har seilt opp som Danmarks sentrum for mote og design, og blir av mange kalt Nordens beste shoppingby. Kunst, kultur, et livlig uteliv og hyggelige spisesteder er noe av de mange gode opplevelsene som venter i den populære storbyen.

Fra det hypermoderne kunstmuseet ARoS er det panoramautsikt over byen. Vil dere heller ta et blikk tilbake i tid, så gå for museet Den Gamle By.

+2
Klikk på bildet for å åpne bildegalleri.

  • Hotell i Aarhus

    Komfortable senger, sentral beliggenhet og nydelig frokost.

Gruppeaktiviteter i Aarhus

  • Temafester i Danmark

    Lurer du på hvordan vennene, lagkameratene eller kollegene dine ser ut iført parykker og barokkantrekk eller utkledd som gangstere?

    Temafester tilrettelegges etter gjestenes ønsker, både når det gjelder underholdning og varighet. Vi kan tilby følgende: Barokkaften på slott/herregård
    eller gangsteraften, eks. i Al Capone stil. Andre ønsker kan avtales individuelt.

    Gjestene blir utkledd etter tildelte roller. De flotte og originale kostymene tilpasses etter mål – slik at alle føler seg veltilpasset i rollene. Vår danske samarbeidspartner tilbyr her direkte dialog med gjestene innen ankomst.

    Hva er inkludert?

    • Lunsj. Tillegg for drikke
    • Individuelt tilpassede kostymer
    • Rekvisitter, temabeskrivelse, sminkeveiledning etc.
    • Deltagelse av lokalt skuespillerensemble
    • 3 retters middag. Tillegg for drikke
    • Levende musikk og dans til kl 0100
    • Trykt fotobok m/cd-rom
    • 2-4 verter fra eventbyrået blir med under arrangementet
  • Mini Action Event

    Gjestene deles inn i lag, og konkurrerer i forskjellige disipliner som garantert skaper mye latter. Alle kan delta i 2-3 disipliner, for eksempel en utfordring eller kappestrid på Aalborgs nye havnefront, eller i byens grønne parker og torv. Perfekt for grupper med fokus på teamspirit og annerledes samvær, og spesielt velegnet for gjester med begrenset tid til rådighet.

    Hva er inkludert?

    • Lunsj. Tillegg for drikke
    • Trykt fotobok m/cd-rom
    • 2 verter fra eventbyrået
    • Premier og seiersseremoni
    • 3 retters middag. Tillegg for drikke
    • Miniaction events med 2-3 hemmelige konkurranser
    • 2 verter fra eventbyrået blir med under aktivitetene
       
  • Miniolympiade

    Dette er en morsom teambuilding, enten du reiser med jobben eller en privat gruppe. Minimum 25 deltakere. Arrangeres så vel utendørs (1. april – 1. november) som innendørs (1. november – 1. april), avhengig av været. Miniolympiaden finner sted i forskjellige steder i byen.

    Hva er inkludert?

    • Lunsj. Tillegg for drikke
    • Trykt fotobok m/cd-rom
    • Premier og seierssermoni
    • 3-retters middag. Tillegg for drikke
    • Miniolympiade med aktiviteter
    • Verter fra eventbyrået er med hele dagen
  • Firmaolympiade

    Miniolympiade med spennende aktiviteter, iscenesatt slik at alle kan være med. Minimum 40 deltakere.

    Ikke så fysisk hard som den vi ser på tv, men garantert mye morsommere! Deltagerne orienteres ikke om hvilke bedømmelseskriterier dommerne vektlegger. De endelige vinnerlag blir først avslørt ved seiersseremonien under kveldens festmiddag.

    Hva er inkludert?

    • Buss tur/retur playground
    • Leie av rekvisitter, musikkanlegg m.m.
    • Lunsj. Tillegg for drikke
    • Skriftlige oppgaver og instruksjoner
    • Teamledere og instruktører
    • Forfriskninger
    • Seiersseremoni og premier
    • 3-retters middag Tillegg for drikke
    • Trykt fotobok m/cd-rom
    • Firmaolympiade