Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Bryllupsprogram – forslag til brudeparet

Egen bryllupskoordinator

Slik kan bryllupsfeiringen se ut

Forslaget tar utgangspunkt i de fleste elementer et bryllupsarrangement kan inneholde.

Vår bryllupskoordinator hjelper deg å planlegge dagen slik at den blir helt perfekt. Dere velger selv om bryllupsfesten skal være på utreisen til Kiel eller på returen til Oslo. Utreisen kan være en unik mulighet til å bli bedre kjent før den store festen, hvis bryllupsgjestene ikke har møtt hverandre før.

Forslaget tar utgangspunkt i de fleste elementer et bryllupsarrangement kan inneholde. Dere kan enten sette sammen ditt eget program basert på forslaget under eller sette dere ned sammen med bryllupskoordinator og spikre sammen noe helt eget.

Programforslag

Dag 1

1215: Oppmøte på Hjortneskaia i Oslo
1245: Brudepar og gjester følges om bord
1300: Mottakelse i Observation Lounge. Musserende og lett servering.

1700: Promenademarsj med brudepar og gjester (valgfritt)
1710: Musserende og sjokoladejordbær i Manhattan Bar
1730: Servering av 3-retters selskapsmeny 

2030: Color Drink i Show Lounge (reserverte plasser)
2200: Bryllupskake og kaffe avec i Observation lounge
2230: Brudevals

Dag 2

0700–0945: Individuell frokost

1330: Felles lunsjmeny i Oceanic à la Carte

2000: Felles evening-buffet i Grand Buffet

 

 

 

 

 

Dag 3

0700–0945: Individuell frokost

1000: Reisen er slutt

 

 

 

 

 

Vil du vite mer om bryllupsfeiring om bord?

4 gode tips

Bryllupskoordinatorens beste tips

Vi har snakket med vår bryllupskoordinator, og her er hennes beste tips for den store dagen.

  • Festbordet: Sett ditt eget preg på festbordet. Vi pynter naturligvis til fest, men vi anbefaler at dere setter deres personlige preg på feiringen, f.eks. med løpere, bordkort, ballonger, kuvertgaver.
     
  • Foto: Sett bort fotograferingen til en fotokyndig, så dere får sikret alle minnene. Snakk gjerne med bryllupskoordinatoren i forkant, slik at de beste fotoøyeblikkene kan planlegges.
     
  • Vielsen: Hvis dere ønsker musikk under vielsen, så ta gjerne dette med på en minnepinne. Det samme gjelder bilder, dere kan spille av film/bilder i bakgrunnen (powerpoint) om dere ønsker dette. Vi lyssetter lokalet med duse og rolige farger.
     
  • Mottakelse: Under mottakelsen og til festen på kvelden er dere i et rom for dere selv, og kan spille musikk om dere ønsker – det er bare hyggelig. Ta gjerne med en iPad eller lignende, med tilhørende høyttalere om dere ønsker.
Klikk på bildet for å åpne bildegalleri.