Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Ofte stilte spørsmål Color Club

Ofte stilte spørsmål

Color Club

Hvordan opptjener jeg bonuspoeng?

Du får poeng for reiser, bil med på reise og hotellpakker bestilt gjennom Color Line. Les mer om opptjening av poeng

Hvor mange poeng får jeg for reisen min?
Hvor mye er poengene mine verdt?

1 poeng = 1 krone

Hva kan jeg bruke mine poeng til?

- Betaling eller delbetaling av de fleste båtreiser og hotellpakker
- Forhåndsbestilling av måltider og andre ombordprodukter
- Forhåndsbestilling av sitteplasser
- Oppgradering av lugar 

Hvor lenge er medlemskapet gyldig?

Medlemskapet er gyldig i ett år fra betalingsdato. Fornyelsesdatoen finner du ved å logge deg inn på Min Side. 

Hvordan fornyer jeg medlemskapet?

Du får fakturaen i nettbanken, på e-post eller i posten ca. 30 dager før betalingsfristen.

Hvor mange poeng har jeg?

Du finner din poengsaldo ved å logge deg inn på Min side

Hvorfor har jeg ikke fått poeng for min reise?

Reisen må være gjennomført. Det gis ikke poeng for gratisreiser eller reiser som er hel- eller delbetalt med bonuspoeng eller gavekort.

Hvorfor får jeg opp mitt eget navn når jeg skal bestille reise for andre?

Da er du innlogget på din profil. Dersom du skal bestille reise for noen andre enn deg selv må du logge ut av din profil før du starter bestillingen.

Får jeg poeng når jeg handler om bord?

Du får ikke poeng når du handler om bord. Ved å vise medlemskortet når handler får du 10 % rabatt på de fleste av produktene i våre TAXFREE- og TREND-magasin.
Se aktuelle tilbud

Kan jeg etterregistrere Color Club-poeng?

Hvorfor ser jeg ikke reisen på Min side?

For å kunne se reisen på Min side må Color Club-medlemsnummeret være registrert på bestillingen. Det er kun kontaktpersonen som kan gjøre endringer via Min side. Dersom du ikke ser reisen på Min Side kan du få tilgang ved å kontakte oss her

Kan jeg forlenge gyldigheten til mine poeng?

Det er dessverre ikke mulig.

Kan jeg bestille reise for andre og betale med mine poeng?

Du må selv være med på reisen når du skal betale med poeng.

Hvordan betaler jeg med poengene mine?

Logg deg inn med medlemsnummer og passord når du bestiller reisen. Velg "Bruk poeng" når du skal betale reisen.

Hva gjør vi når det er flere medlemmer på samme bestilling som vil betale med poeng?

Ta kontakt med oss på telefon 22 94 42 00. Husk å ha alle medlemsnumrene klare.

Hvorfor får jeg ikke betalt med poeng?

Det er noen produkter som ikke kan betales med poeng:
- Spesialtilbud/gavekort med tilbudskode
- Endringer/oppgradering på en eksisterende bestilling
- Delbetaling av gruppereise
- Medlemsavgift
- Depositum
- Servicehonorar
- Parkering i parkeringshuset på Hjortnes/terminalen i Oslo
- Tilleggsprodukter i land (f.eks. inngangsbilletter til fornøyelsesparker)
- Egen båtreise ved gruppereiser bestilt via gruppeavdelingen

Hvorfor får jeg ikke logget inn på Min side?

Dersom du ikke får logget inn på min side har du mest sannsynlig feil passord. Velg "Glemt passord" og få et nytt passord tilsendt på e-post.

Aktuelle reisetilbud for medlemmer