Vi lærer opp våre ansatte, utvikler systemer og gjør vårt ytterste for å kvalitetssikre at maten vi serverer ikke inneholder allergener. Enkelte produkter kan dessverre inneholde spor av egg, laktose, gluten eller andre allergifremkallende ingredienser.
Vi klassifiserer allergier slik:
Moderate allergier, kan trenge tilsyn / adrenalin injeksjon ved inntak av allergenet, men kan være i samme lokale som allergenet. Mange allergier er i denne gruppen. Den kjennetegnes ved kraftige reaksjoner ved inntak av allergenet, men personene har ingen problemer med å være i samme rom som allergenet. Dersom du har slike kraftige reaksjoner ønsker vi at du kontakter kundesenteret på telefon 22 94 42 00, slik at vi er klar over at du kommer. Vi er da i stand til å hjelpe deg gjennom reisen.
Kraftige allergiske reaksjoner selv ved kontakt med svært små mengder av allergenet. Kan ikke være i samme lokale som allergenet, må ha hurtig medisinsk hjelp / adrenalin og annet. Noen har slike kraftige reaksjoner. Dersom du ikke kan oppholde deg i samme lokale som allergenet er våre muligheter til å hjelpe deg en del begrenset. Det er viktig at du tar kontakt med kundesenteret på telefon 22 94 42 00 slik at de kan legge frem hvilke alternativer du har.
Kontakt oss
Har du en form for matintoleranse ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 22 94 42 00 slik at skipet kan bli informert om du har spesielle behov som bør hensyntas når du reiser med oss.