Din nettleser er for gammel. Vennligst oppgrader nettleseren din eller last ned en alternativ nettleser som Google Chrome eller Firefox.

Reisedokumenter og reisebekreftelse

Etter at reisen er bestilt og betalt sendes det automatisk ut en bekreftelse på e-post med nødvendige reisedokumenter.

Hva gjør jeg dersom reisebekreftelsen er feil?

Kontrollerer at denne bekreftelsen stemmer. Dersom noe avviker må du kontakte vårt kundesenter på telefon 22 94 42 00.

Hva gjør jeg dersom jeg ikke finner reisebekreftelsen fra Color Line?

Dersom du ikke finner e-post bekreftelsen i din innboks kan det skyldes flere årsaker:
- E-post adressen var ikke skrevet inn korrekt
- Sjekk folderen for useriøs e-post / spam.
- Sjekk om din e-post konto har nådd sin øvre grense for lagringskapasitet.

Hva gjør jeg for å få en ny reisebekreftelse?

Logg deg inn på Min Side for å få tilsendt reisedokumenter/billetter.

Hvordan får jeg åpnet reisebekreftelsen?

Selve reisebekreftelsen ligger vedlagt e-posten som en PDF-fil. Dersom du ikke får åpnet denne filen bør du sjekke om sikkerhetsinnstillingene i din e-post konto tillater filvedlegg. Din maskin må også ha Adobe Reader installert for å kunne åpne PDF-filer.

Må jeg ha med reisebekreftelsen til innsjekk?

Nei, du trenger kun bookingnummer og ID. Boardingkortet får du utlevert ved innsjekk avreisedagen.